Предоставено от Blogger.

събота, 16 февруари 2013 г.

Бизнес съвет за сервиз за мобилни телефони



Старият ми телефон се беше развалил . Реших да си купя нов телефон . Посетих  сервиз за мобилни телефони , където продаваха телефони на старо . Разгледах и поисках да ми покажат един Самсунг . Продавачът го взе от витрината, и  когато се опита да го включи, се оказа , че телефонът е с изтощена батерия . Сложи го да се зарежда. Изчаках . След това устройството тръгна и продавача ми каза да го разгледам . Разгледах го и му зададох няколко въпроса за телефона а той ми отговори , че трябвало да прочета в интернет .  Не успя да ме убеди да си го купя . Аз излязох от сервиза . И в крайна сметка си купих нов телефон от друг магазин.

Ето къде беше сгрешил този продавач:
1.Незнаеше нищо за телефоните, които продава .

2.Не си направи труда, поне като не знае, да потърси информация в интернет за телефона .

3.Остави ме сам да разучавам телефона . В това няма нищо лошо , но да си представим, че не разбирам много от техника .Какво ли ще стане тогава ? Някои екстри може и да не ги забележа.  Ще се объркам тотално . И най-вероятно ще си кажа , че   като не мога да го командвам няма смисъл да го вземам .

4.Очевидно не можеше да направи разликата , че телефоните не са като хляба . Хлябът всеки може да разбере дали е днескашен , а при телефоните хората се нуждаят от човек , който да им покаже че съответното устройство е в изправност и работи добре.

5.Да си представим , че тогава съм бързал . И  като разбера, че батерията не е заредена, дали ще чакам ? Или ще тръгна ? Очевидно ще тръгна , защото знам , че ще се забавя ако чакам . Затова стоката трябва да е със заредена батерия, за да се изпробва без да се чака да се зареди батерията.

Ако смятате, че имате нужда от бизнес съвет, пишете на имейл  ivanmaglov@yahoo.com

0 коментара:

Публикуване на коментар